27 července, 2024

.Aquapalace Praha

Komunikační kampaň je zaměřena na dvě cílové skupiny. Primárně je cílem posílení návštěvnosti aquaparku mladými – singles ve věku 20 až 30 let v mimosezónních měsících. Druhou skupinou jsou děti od 4 do 14 let. Dalším cílem je nabídnout novou aktivitu – jak trávit volný čas a užít si celý den zábavy i relaxu bez limitu. Využito bude televizní kampaně s nasazením spotů určených pro mladé na kanálech Nova,
Nova Cinema a AT Adults a pro děti na TV Barrandov, Disney Channel a Minimaxu. Součástí kampaně bude zároveň internetová podpora na portálech pro mladé i formou bannerů na ICQ, outdoor a rádiové spoty.
„Kampaň je součástí dlouhodobé mediální kampaně, která běží kontinuálně již od listopadu 2010. Měsíce duben a květen jsou pro nás mimo sezónní a kampaň nám má pomoci posílit návštěvnost i v tuto dobu. Samozřejmě chceme zároveň posílit vnímání aquaparku jako možnosti, jak aktivně prožít celý den,“ říká Radek Steinhaizl, ředitel Aquapalace Praha.

O Aquapalace Praha

Aquapalace (koupaliště) Praha je unikátní sportovně-relaxační komplex nabízející široké spektrum služeb pro celou rodinu. Zábavu nabízí největší aquapark ve střední Evropě. V anketě agentury Czech tourism vyhrál v roce 2010 první místo pro nejnavštěvovanější turistický cíl v České republice v kategorii Za Zábavou. Prostor pro relaxaci hledejte v rozsáhlém Saunovém světě s nejširší nabídkou finských saun a římských lázní v České republice. O vaše zdraví a vitalitu se postaráme v moderním Fitness a nechybí ani široká nabídka wellness služeb, pečujících o vaši krásu v příjemném prostředí našeho Spa. Nabídku služeb Aquapalace Praha doplňuje přilehlý čtyřhvězdičkový hotel s rozsáhlým konferenčním centrem.
Provozovatelem sportovně-relaxačního komplexu a největšího aquaparku ve střední Evropě – Aquapalace Praha je společnost GMF Aquapark Prague, a.s. GMF Aquapark Prague, a.s. je joint venture české společnosti SPGroup, a.s. a německého GMF GmbH& Co KG. Společnost GMF GmbH & Co KG aktuálně provozuje přes dvacet vodních areálů a termálních lázní po celém Německu a expanduje do České republiky, Švýcarska či Polska. Navštivne náš největší aquapark.

Autor článku: Věra Trafinová

Související příspěvky

Zanechte Odpověď