27 července, 2024

.Dětský investiční program Zlatá rybka

Podle průzkumů představují náklady na dítě v české rodině až 3 mil. Kč. Navíc rodiče značně podceňují náklady spojené s významnými událostmi v životě svých dětí, jako je studium nebo např. pořízení vlastního bydlení. Včasné rozhodnutí část prostředků odkládat a následná finanční disciplína mohou dětem usnadnit start do života a v budoucnu zmírnit dopad na peněženky rodičů. Nový investiční program pro děti Zlatá rybka od Pioneer Investments nabízí tři typy portfolií (linií), jež pokrývají investiční období různé délky a zahrnují různé investiční strategie.

 Program je určen dětem od narození do 25 let a s pravidelnou investicí můžete začít již od 500 korun měsíčně. Pro více informací, ale i zábavy pro děti nebo soutěž o zajímavé ceny navštivte www.pohadkovabudoucnost.cz. 

 

Tipy, rady, informace z průzkumů,…

Podle průzkumů rodiče značně podceňují náklady velkých událostí v životě svých dětí jako je studium, svatba…

Ne každé dítě má dopředu zajištěnou budoucnost. Včasné rozhodnutí a finanční disciplína může všechno změnit. Investiční program není jen prostředkem k dosažení a udržení hodnoty majetku, ale i způsobem, jak naučit dítě finanční gramotnosti (hodnotě peněz, úroků, inflace atd.)

 

Praktické rady:

  1. Kapesné by nemělo být automatické
  2. Motivujte děti k šetrnosti a šetření
  3. Až budou větší, umožněte jim pracovat
  4. Naučte je, aby nepodléhali snadnému zadlužování (kreditní karta je jako brzda ve vlaku. Nesahá se na ni, a když ano, pak jen v situaci nejvyšší nouze)
  5. Naučte je dávat, ale ne každému (příspěvky potřebným by měly být občas samozřejmostí)

Podle průzkumu HSBC stojí britské rodiče výchova jejich prvního dítěte 2,5 krát více, než očekávají (165 tis. £). Svatba jejich dítěte je přijde na 20 tis. £, i když v průměru počítají jen s 8 tis.£    (zdroj: ww.thechildrensmutual.co.uk, 17.5.2012)

V USA začíná většina rodičů dítěti spořit hned po jeho narození.  62,9 % ve věku 0-3 roky dítěte

Americkou rodinu s nižším příjmem stojí dítě 125 000 dolarů. Americkou rodinu s vyšším příjmem stojí dítě totéž co nový dům! – tedy zhruba 250 000 dolarů. 

Českou rodinu vyjde dítě až na 3 mil Kč! (Zdroj: www.investujeme.cz, článek Kolik stojí dítě, 11/2011) Stejně jako rodiče věnují nejvíce času nejmenším dětem, mají také ti nejmenší nejvíc času na zhodnocení majetku, který jednou bude patřit jim. > Dlouhý horizont a investice na pravidelné bázi jsou největší výhody investování pro děti. Obě pomáhají snižovat riziko.

 

„Hustej úlovek“ od Pioneer Investment přináší dětem pohádkovou budoucnost 

Investiční skupina Pioneer Investments v ČR nabízí od 1. června 2012 nový investiční program pro děti. Zlatá rybka je produkt životního cyklu, který se skládá ze tří modelových portfolií odlišených mírou rizika a délkou investičního horizontu. Minimální pravidelná investice je pět set korun. K nově založenému účtu Zlatá rybka má klient nyní možnost získat úrok 5 % p. a. na Spoření MINI od UniCredit Bank, která je exkluzivním distributorem nového produktu pro děti. Uvedení dětského investičního programu bude provázet marketingová kampaň, jejíž součástí bude internetová reklama, billboardy, PR a další aktivity na podporu prodeje.

„Zlatá rybka nepomáhá jen v pohádkách, ale od 1. června se stává také dobrým pomocníkem všech rodičů, kterým záleží na svých dětech. Přáním každého zodpovědného rodiče je, aby dopřál svému dítěti kvalitní vzdělání či mu pomohl při zabezpečení jeho budoucího bydlení, a usnadnil mu tak start do života,“ říká k novému produktu Petr Šimčák, ředitel obchodu pro banky a instituce Pioneer Investments ČR. Jednou z cest, která může pomoci k naplnění těchto přání, je investiční program pro děti – Zlatá rybka, který umožňuje pravidelné investování již od pěti set korun, a který mohou využít rodiče dětí jakéhokoliv věku,“

Start nového investičního programu bude doprovázet marketingová kampaň. Její součástí bude internetová kampaň, billboardy v Praze a v Brně, aktivity public relations a podpory prodeje.

„Kampaň je podpořena interaktivními webovými stránkami www.pohadkovabudoucnost.cz, kde je možné se zapojit do foto soutěže pro rodiče i děti o zajímavé ceny. V ní budou návštěvníci hlasovat pro nejvtipnější dětskou fotografii. Pro malé návštěvníky stránek je připravena i sekce zábavy s interaktivním pexesem, origami, omalovánkami nebo pohádkami ke stažení. Chceme, aby stránky žily aktivním životem, a chystáme proto i do budoucna aktualizace a zajímavá zpestření,“ uvádí Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments v ČR a SR. „A možná i vás na ulici osloví hostesky se Zlatou rybkou na tričku, které budou na vybraných místech rozdávat balíčky papírových kapesníčků s letákem. Tissue pack marketing je jedna z forem komunikace, která se nám v minulých letech velmi osvědčila. Zlatá rybka zdobí i všechny propagační materiály, především pak zajímavé dárky pro klienty, jako je polštářek, dětský metr, omalovánky a pexeso, které bylo mimo jiné vkladem v časopisu Maminka,“doplňuje Řezníková.

První fáze kampaně poběží v měsíci červnu a její kreativní složku vytvořila agentura Geronimo.

 

Autor: Dana Řezníková

zdroj: www.pioneerinvestments.cz

Související příspěvky

Zanechte Odpověď