Moudrost dnešního dne:

Mládenec žije jako král a umírá jako pes. Ženatý žije jako pes a umírá jako král.

...

Právě přítomno: 246 hostů a žádný člen

Proč posílat přáníčka písemně

.

Novoročenky a ostatní písemná přáníčka, tak jak je známe, jsou již přes 160 let oblíbenou tiskovinou, více či méně umělecké kvality, umožňující důstojně popřát k narozeninám, nějakému významnému výročí či poděkovat za uplynulý rok přátelům, blízkým i vzdáleným příbuzným, známým a obchodním partnerům, prostě všem, komu nestihnete, nebo nemůžete popřát osobně.

 Vánoční SMS přání

Možná namítnete, že je nová doba, věk mobilů, smartphonů a ještě trochu počítačů... a v okolí Vánoc a Nového roku Vám chodí romantické, tesklivé, vtipné či ironické SMS s přáníčky a že je taky někomu (pře)pošlete či u sklenky vína vymyslíte vlastní veršík. A navíc je to levné.

...bohužel nejen finančně.

 

Elektronické novoročenky  

Možná lepší varianta je poslat email. Je to šup šup, stažený obrázek stromečku:

"Všechno nejlepší přeje XYZ,s.r.o., od 21.12. máme zavřeno, těšíme se na Vás v novém roce...."

Ano, je už vidět, že za tímto přáním bylo trochu úsilí a adresát to mnohdy ocení a email hned nesmaže. Dokonce pokud má toto emailové novoroční přání šmrnc, nápad, náladu a vypadá stylově, tak se s ním pochlubí kolegům. Adresát bude mít radost, že jste si dali záležet, a vy budete mít radost, že jste ušetřili naše lesy. Ale přeci jen, klasika je klasika...

 

Papírové novoročenky

Novoročenky natištěné a poslané klasickou poštou nejsou totiž jen přáním, ale i reklamním nástrojem. Tištěnou novoročenkou obchodním partnerům dáte najevo, že Vám na nich záleží a myslíte na ně. Což jako součást marketingového mixu napomáhá k upevňování přátelských a obchodních vztahů. Možná to zní kapitalisticky, ale firemní novoročenky jsou opravdu i nástrojem reklamy a prestiže. A prestiž se hodnotí kvalitou a originalitou, proto se nebojte na Vaše novoročenky připojit i firemní slogan či originální motiv.

Ať už posíláte novoročenky známým, přátelům či obchodním partnerům, ať jsou namalované umělcem zvučného jména či natištěné drahými tiskařskými technikami, jako u každého přání se nejvíce cení upřímnost.

 

Autor: Pavel Brodecký

www.stylove-novorocenky.cz

 

Sdílet

Komentáře   

0 #1 Petr Franěk 2012-10-06 16:40
Souhlasím s autorem článku. Není nad tištěné novoročenky. Ono totiž když přijde novoročenka jen e-mailem, působí podvědomě jako spam, ať už je v sebelepším kabátě. Oproti tomu mít v ruce tištěnou novoročenku, která je navíc třeba s reliéfní ražbou nebo se zlatým písmem, tak si ji mnohdy dáte i na stůl.
Citovat
TOPlist
SEO Rozcestník