Moudrost dnešního dne:

Člověk nesmí ztrácet naději, ztratit naději je totéž jako zemřít dvacet let před vlastní smrtí

...

Právě přítomno: 661 hostů a žádný člen

.“Mám tě rád”

.

Den otců se blíží, patří mu každá třetí červnová neděle. Také budete shánět dárek na poslední chvíli? Komu by se nehodila ještě jedna kravata nebo skvělé těžítko do kanceláře? Možná však ani není třeba… Z výzkumu společnosti Procter&Gamble vyplynulo, že tatínkové nejvíce ocení, když jim jejich děti řeknou “máme tě rádi” nebo jim připraví netradiční svačinu.Celých 87 % respondentů uvedlo, že je podobná pozornost potěší více, než drahý dárek či přáníčko.

 

 

Aby oslavil otce a jejich každodenní rituály, uvádí P&G video Tatínkův efekt, The Daddy Effect - které patří do série Každodenní efekt. Je výzvou pro všechny děti, aby se zamyslely nad tím, jak s tatínky tráví čas a jak je tyto společné chvíle ovlivňují.

“Každý máme nesmazatelné vzpomínky na chvíle strávené s tatínkem a na to, co nás naučil. Tyto momenty mohou ale znamenat důležité životní postřehy, třeba jak udržet rovnováhu nebo jak se připravit na výpadek proudu,“ řekl Juraj Králik, manažer korporátní komunikace a podotkl: “Co by se mohlo zdát jako ne příliš významná drobnost, to se může později nasčítat do velkých životních lekcí.“

Tatínkové se často ptají sami sebe, jestli má nějaký význam, když se snaží své děti vyučovat a být jim příkladem. „Není lepšího dárku, než jim říct, že měli na výchovu skutečně velký vliv, a ukázat jim, jak jsme se během těch neobyčejných chvil cítili. Tyto jednoduché, každodenní drobnosti rozsvítí každý den, stejně jako naše značky zlepšují život rodin na celém světě. A protože bude Den otců, myslíme si, že si to zaslouží oslavu,“ doplnil Juraj Králik.

 

Čeští tatínkové a domácnost

 Věděli jste, že i tatínkové mají své oblíbené domácí práce? Nebo alespoň ty, které nedělají s nechutí? Potvrdil to kvantitativní výzkum společnosti Procter & Gamble, který na reprezentativním vzorku mužů ve věku18 – 59 let vytvořila agentura Perfect Crowd. Bezkonkurenčně u nich zvítězilo vysávání, uvedlo jej 38 % respondentů.
Že na druhém místě skončilo vynášení odpadků (vybralo si jej 26 % dotázaných) to asi nikoho příliš neudiví. O to překvapivější je domácí práce, která u mužů obsadila třetí místo – mytí nádobí uvedlo 25 % z nich. Že to u vás doma neplatí? Zřejmě patříte k 39 % respondentů, kteří si mezi domácími pracemi neoblíbili žádnou.

 

Autor článku: Julie Hájková

Sdílet
TOPlist
SEO Rozcestník